CHATA RYSIA

Rezerwację obsługuje system : HOTRES.pl

Rezerwacje przyjmujemy również:

- telefonicznie pod numerami: 601 22 41 22 oraz 797 13 03 07

- emailem pod adresem: pensjonat@horb.pl

Akceptujemy karty kredytowe (VISA, MASTERCARD)

Ceny w roku 2018*:

Okres

Od

Do

Cena noclegu *
(za domek dla 4 os.)

Cena za kolejną osobę (do 9 max)

Wczesna jesień

02-09

30-09

280,00 zł

56,00 zł

Jesień

01-10

03-11

260,00 zł

52,00 zł

Jesień

04-11

08-11

230,00 zł

46,00 zł

Jesień

09-11

11-11

260,00 zł

52,00 zł

Późna jesień

12-11

22-12

200,00 zł

40,00 zł

Zima

Boże Narodzenie

23-12

27-12

260,00 zł

52,00 zł

Okres sylwestrowy

28-12

02-01

BRAK MIEJSC

 

Ceny w roku 2019*:

Od Do Cena noclegu *
(za domek dla 4 os.)
Cena za kolejną osobę (do 9 max)
Zima 2-01 24-01 239 39
Zima 25-01 26-01 289 39
Zima 27-01 24-02 239 39
Zima 25-02 29-03 219 29
Wczesna Wiosna 30-03 25-04 239 39
Weekend majowy 26-04 5-05 349 49
Wiosna 6-05 30-05 239 39
Wiosna 31-05 18-06 259 39
Weekend Bożego Ciała 19-06 22-06 349 49
Lato 23-06 11-07 289 39
Lato 12-07 1-08 299 49
Lato 2-08 9-08 329 49
Lato 10-08 17-08 349 49
Lato 18-08 24-08 329 49
Lato 25-08 31-08 299 49
Wczesna jesień 1-09 29-09 289 39
Jesień 30-09 11-11 259 39
Jesień 12-11 22-12 219 29
Boże Narodzenie 23-12 26-12 259 39
Okres sylwestrowy 27-12 1-01 349 49
Zima 2-01 23-01 239 39
Zima 24-01 26-01 289 39
Zima 27-01 31-01 239 39

* - Ceny obowiązujące w 2017 i 2019 są cenami promocyjnymi, obowiązującymi przy dokonywaniu rezerwacji online, emailem lub telefonicznie, bezpośrednio w obiekcie

Zasady rezerwacji i pobytu w Domu Gościnnym Borsuczyna, Chatach Rysia i Misia (Domkach) oraz Gościńcu Horb (Regulamin Obiektów)

Opiekun Obiektów. Jeśli będziecie Państwo potrzebować pomocy, prosimy o kontakt pod nr tel. 797 13 03 07.

Rezerwacje. W obiektach rezerwujemy pobyty. Pobyt jest to określona przy dokonywaniu rezerwacji liczba noclegów, ustalonej liczby osób, w określonych datach. Pobyty rezerwowane są imiennie. Zmiana zarezerwowanego pobytu możliwa jest wyłącznie za zgodą osób zarządzających Obiektami. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% ceny, w ciągu 3 dni od dokonania rezerwacji. W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi. Zmiany daty rozpoczęcia zarezerwowanego pobytu możliwe są tylko na terminy wcześniejsze niż zarezerwowany, w miarę dostępności wolnych pokoi. Przedłużenie pobytu możliwe jest w miarę dostępności wolnych pokoi. Opłata obowiązuje w pełnej kwocie za cały zarezerwowany pobyt, niezależnie od ewentualnych zmian.

Szczególne zasady rezerwacji. Dzieci do 3 lat nie korzystające z osobnego łóżka mają zapewniony pobyt bezpłatny. W sezonie, w Pensjonatach za pokoje 2 i 3 osobowe pobieramy opłatę za minimum 2 osoby, za apartamenty 4-6 osobowe za minimum 4 osoby. Domki wynajmujemy wyłącznie w całości. W wybranych terminach w Obiektach obowiązuje minimalna długość pobytu. Opłata pobytowa na rzecz Gminy Cisna to 1.60 zł za dzień od osoby, płatne gotówką, niezależnie od ustalonej ceny pobytu.

Przyjazd. Gości zapraszamy od godziny 15.00. W dniu przyjazdu prosimy o kontakt z Opiekunem Obiektu i poinformowanie o planowanej godzinie przyjazdu. Opiekun Obiektu będzie próbował skontaktować się z Gośćmi - prosimy o odbieranie telefonów / SMS'ów z nr 797 13 03 07. Gości zapraszamy do 22.00. W przypadku późniejszego przyjazdu prosimy o uzgodnienie przyjazdu z Opiekunem Obiektu. Ze względu na przepisy meldunkowe poprosimy również o wypełnianie kart pobytowych i podanie pełnych danych, w tym numeru dowodu osobistego lub paszportu. Formalności związane z meldunkiem i uregulowaniem opłaty za pobyt oraz opłaty miejscowej dokonywane są w dniu przyjazdu Gościa. Płatności przyjmujemy gotówką oraz kartami kredytowymi (VISA, MASTERCARD). Osoby chcące otrzymać fakturę są zobowiązane poinformować o tym Opiekuna Obiektu po przyjeździe oraz podać dane do faktury. W przypadku prośby o fakturę zgłoszonej po otrzymaniu paragonu, do otrzymania faktury konieczny jest jego zwrot. W przypadku przyjazdu w terminie późniejszym niż zarezerwowana data rozpoczęcia pobytu, pobyt podlega pełnej opłacie. W przypadku niepojawienia się Gościa w dniu rozpoczęcia pobytu rezerwacja zostaje anulowana.

Wyjazd. W związku z tym, że musimy przygotować pokoje dla następnych gości, prosimy o opuszczenie ich i udostępnienie do sprzątania do godziny 10.00. Klucze należy przekazać Opiekunowi obiektu. Osoby, które planują wyjazd później, niż o godz. 10.00 prosimy o wcześniejsze uzyskanie akceptacji Opiekuna obiektu. W przypadku przedłużenia pobytu, które nie zostanie potwierdzone przez Opiekuna obiektu, Goście zostaną obciążeni kosztami kolejnej doby pobytu. W przypadku skrócenia pobytu rezerwacja podlega pełnej opłacie.

Zamiana pokoi. Ponieważ cena obowiązująca w Pensjonatach za 2 osoby w pokojach 2 oraz 2-4 osobowych jest taka sama, pokoje te traktowane są zamiennie i rezerwacje w nich dokonane mogą być zamieniane bez informowania Gości.

Przedmioty wartościowe. W Obiektach nie mamy możliwości przechowania takich przedmiotów. Nie ponosimy także odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych (laptopy, aparaty fotograficzne itd.) albo przedmiotów mających wartość pamiątkową, naukową lub artystyczną. Prosimy nie pozostawić takich przedmiotów w pokojach.

Cisza nocna. W Obiektach obowiązuje cisza w godzinach 23.00-7.00. Prosimy także o uszanowanie spokoju innych Gości w trakcie całwego pobytu.

Urządzenia elektryczne. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe w pokojach zabronione jest używanie grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, które nie stanowią wyposażenia pokoju. Zakaz nie dotyczy ładowarek i zasilaczy telefonów i innych urządzeń RTV / komputerowych oraz golarek.

WiFi. W Obiektach dostępne jest WiFi. W Domu Gościnnym Borsuczyna oraz Domkach dostępne jest łącze DSL 6 MB. W Gościńcu Horb  dostępne jest łącze LTE. Internet może okresowo działać w sposób spowolniony (przeciążenie sieci i/lub ograniczenie transferu). W Gościńcu Horb dostęp do serwisów streamingowych, platform VOD i TV internetowych podlega ograniczeniom. Większość sieci komórkowych gwarantuje w okolicy zasięg Internetu 3G.

Zwierzęta. Ze względu na komfort wszystkich Gości nie przyjmujemy zwierząt. W szczególnych przypadkach możliwy jest pobyt ze zwierzęciem w Domu Gościnnym Borsuczyna, po uzyskaniu indywidualnej akceptacji osób zarządzających Obiektem.

Sprzęt sportowy. W Obiektach sprzęt sportowy, a w szczególności rowery, narty, buty narciarskie i inny większy sprzęt można przechowywać wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych. Obowiązuje również zakaz wprowadzania / wnoszenia sprzętu do innych pomieszczeń niż te do tego przeznaczone lub wskazane przez Obsługę. Nieprzestrzeganie zakazu skutkuje obciążeniem Gości opłatą dodatkową w wysokości 20 zł za dobę za każdą wprowadzoną / wniesioną sztukę sprzętu oraz koniecznością pokrycia kosztów ewentualnych napraw spowodowanych szkód / uszkodzeń.

Palenie tytoniu. We wszystkich pomieszczeniach Obiektów, na balkonach, w oknach oraz w jego bezpośrednim sąsiedztwie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Palenie jest dozwolone wyłącznie w bezpośrednim sąsiedztwie popielniczek ustawionych na zewnątrz Obiektów oraz przy miejsce na ognisko.

Parking. Obok Obiektów znajdują się bezpłatne parkingi niestrzeżone dla naszych Gości. Parkowanie poza wyznaczonym parkingiem skutkuje obciążeniem opłatą dodatkową w wysokości 50 zł za dobę.

Sprzątanie pokoi. W trakcie pobytu, pokoje sprzątane są na życzenie Gości, wyłącznie przy pobytach powyżej 7 dni.

Śmieci. W Obiektach prowadzona jest segregacja śmieci, prosimy o przestrzeganie zasad segregacji. Śmieci z pokoi w przypadku przepełnienia koszy śmieci prosimy pozostawić w miejscu ustalonym z Obsługą.

Pralnia. Zapraszamy Gości do odpłatnego korzystania z pralki.

Salon i kuchnia w Pensjonatach. Zapraszamy do korzystania ze wspólnego salonu. W Domu Gościnnym Borsuczyna, do Państwa dyspozycji jest kuchnia z pełnym wyposażeniem. W Gościńcu Horb korzystanie z kuchni możliwe jest wyłącznie w okresie, kiedy nie jest w niej przygotowywane wyżywienie, po uzgodnieniu z Obsługą obiektu. Przygotowywanie posiłków w pokojach jest zabronione.

Balkony. W Domu Gościnnym Borsuczyna większość pokoi posiada własny balkon. Ze względu na specyficzną konstrukcję balkonów, dzieci mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie pod opieką dorosłych.

Okna. Prosimy o zamykanie okien przed opuszczeniem pokoju, w szczególności dotyczy to okien dachowych w Gościńcu Horb

Miejsce na ognisko / grill. Zapraszamy naszych Gości do skorzystania z wyznaczonego miejsca na ognisko oraz wygodnego grilla. Ponieważ drewno na ognisko jest przez nas kupowane, informujemy, że Goście mogą nabyć je u nas w cenie 10 zł za wiązkę.

Zasady korzystania z placu zabaw, boiska, balkonów, grilla oraz ogniska. Goście korzystają z placu zabaw, boiska grilla i miejsca na ognisko oraz balkonów na własną odpowiedzialność. Dzieci mogą korzystać z tych urządzeń wyłącznie pod opieką dorosłych. Właściciele / Opiekun obiektu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za korzystanie z w/w urządzeń i wynikłe z tego skutki i/lub urazy.

Brak prądu. W przypadku braku prądu śniadania w Gościńcu Horb wydawane są, w miarę możliwości przygotowania, w formie zimnej. W przypadku braku możliwości przygotowania - śniadania nie są wydawane. Gościom przysługuje zwrot pieniędzy za niewydane śniadania. Wnioski o rekompensatę za brak prądu należy kierować do PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Sanok.

Ewentualne szkody. Goście całkowicie odpowiadają za spowodowane szkody i zniszczenia.

Rzeczy pozostawione. Przedmioty pozostawione w Obiektach przez wyjeżdżającego Gościa zostaną odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W przypadku braku informacji, co do właściciela bądź adresu wysyłki przechowamy przedmioty przez trzy miesiące, a następnie przekażemy na cele charytatywne, do użytku publicznego lub dokonamy ich utylizacji.

Naruszenie Regulaminu. W przypadku naruszenia Regulaminu możemy odmówić dalszego pobytu osobie, która go narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do poleceń Opiekuna obiektu, w szczególności zapłaty za cały zarezerwowany pobyt, poczynione szkody i zniszczenia oraz niezwłocznego opuszczenia obiektu.

Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację zasad rezerwacji i pobytu w Obiektach.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :

Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Management Partner Jarosław Pawliński ul. Potocka 8/33 Warszawa 01-652

Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl

Dane osobowe

  1. Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
  2. Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
  3. Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail: jaroslaw.pawlinski@gmail.com.
  4. Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.

Zobowiązania Administratora

  1. Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
  2. Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
  3. Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.

Zobowiązania Hotres.pl

  1. Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
  2. Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
  3. Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
  4. W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
    1. szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
    2. ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
    3. zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
    4. regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mającyCh zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.

Postanowienia końcowe

Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:

  1. konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
  2. konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
  3. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;

Chata Rysia

Strzebowiska 27A,
38-608 Wetlina,
kom: 601 22 41 22,
kom:797 13 03 07,
mail: dom@chatarysia.pl

Z miłości do Bieszczadów.

BORSUCZYNA

Wideo tour.

HORB

Wideo tour.

Pensjonaty Bieszczady.

Z miłości do Bieszczadów.